Hos NapsPower garanterer vi den bedste vejledning, du kan få, når du er interesseret i at få en ladestander til din boligforening. Vi er en dedikeret virksomhed, som har et helt unikt speciale i ladestandere til alle behov. Derfor vil vi også anbefale, at du tager kontakt til os, for at komme bedst muligt i gang med at finde den løsning, der er helt optimal til jeres boligforenings specifikke behov.
Hos os tilbyder vi ikke blot en standardløsning, som vi anbefaler til alle boligforeninger. Vi bruger i stedet vores omfattende indsigt i markedet til at hjælpe jer med at finde den løsning, som giver jer, jeres beboere og jeres gæster størst mulig værdi.
Vi hjælper med at finde den mulighed, der gør beboerne i din boligforening glade
Derfor håber vi, at du har lyst til at tage en god, venlig og åben dialog med os, når der skal etableres ladestandere til kollektiv opladning af elbiler eller plug in-hybrider med forbindelse til jeres boligforening. Vi glæder os rigtig meget til at hjælpe med at gøre livet lettere for beboerne med en komplet ladeløsning.
Der er virkelig mange gode grunde til at vælge at køre elbil. Men det er nok de færreste, der i første omgang tænker på alle de smarte features, der gemmer sig i en moderne ladestander til elbiler, som giver rigtigt god mening i forhold til kollektive ladebehov.
En af mulighederne er, at beboerne kan tanke ved hjælp af en smart nøglebrik, så den enkelte beboers forbrug bliver registreret centralt. Vi kan naturligvis også sætte ladestanderen op, så man betaler efter hver opladning. Endelig kan vi også sætte forskellige takster op, så beboerne betaler én pris, mens offentligheden betaler en anden. Mulighederne er mange – og i samarbejde med dig finder vi frem til den løsning og den type ladestander, der passer til dine ønsker.
Mange boligforeninger har slet ingen ladestander, og det kan vise sig at blive en væsentlig udfordring inden længe, da flere beboere måske allerede er ved at tænke i retning af elbiler, næste gang de skal have ny bil, for at hjælpe til med den grønne omstilling.
Derfor vil vi gerne hjælpe dig med at finde ladestanderne, der passer til din boligforening. Det gør vi indledningsvis ved at tage en god personlig snak om, hvad det er, I godt kunne tænke jer at få ud af de ladestandere, I forestiller jer til jeres forening.
Herefter kommer vi ud og foretager en projektering – altså en besigtigelse, hvor vi får det fulde overblik over, hvad den optimale løsning er, og hvilke udfordringer, der kan være i forhold til montering af ladestanderne. Med vores ekspertise kan vi dog altid finde en supergod løsning til den rigtige pris, som fungerer til lige nøjagtig jeres boligforening.
Absolut! Vi håndterer hele processen fra start til slut for din boligforening. Vores omfattende og personlige service inkluderer projektering, installation, idriftsættelse, kontinuerlig drift, support og en integreret betalingsløsning, således at du og din boligforening kan have en problemfri og effektiv oplevelse med jeres nye ladestandere.
Med vores system får beboere mulighed for at bruge en nøglebrik, der identificerer og registrerer deres specifikke ladningsforbrug. Gæster eller andre ikke-fastboende brugere kan nemt betale for opladning ved at scanne en QR-kode eller vælge ladestanderen i Monta-appen og betale med diverse betalingsmetoder som MobilePay, kreditkort eller Monta Wallet.
Vi tilbyder en temmelig fleksibel løsning, hvor boligforeningen har mulighed for at opsætte afregningsmetoderne, således at foreningens udgifter til strøm afregnes direkte fra de brugere, der lader deres køretøjer.
Foreningen kan herefter vælge at pålægge et tillæg på strømprisen for at dække driftsomkostninger eller for at finansiere tilbagebetaling af deres ladestandere. Vi tilbyder også muligheden for differentierede takster, hvor fastboende kan få en bestemt pris, mens gæster betaler en anden.
Ja. Hos Naps anvender vi Monta-appen som dit primære redskab til automatisk og øjeblikkelig refusion for den elektricitet, du bruger til at oplade din elbil.
Vi har valgt at gøre refusionsprocessen så simpel og strømlinet som muligt for dig ved udelukkende at tilbyde denne service gennem Monta-appen. På den måde sikrer vi, at du hurtigt og let modtager dine besparelser uden unødigt bøvl.
Hvis du har flere spørgsmål om brugen af Monta-appen eller vores refusionsproces, er du som altid velkommen til at kontakte os.
El-refusion for elbilsejere er aktuelt godkendt og tilgængelig indtil udgangen af 2030.
Hos NapsPower er vi naturligvis opdateret med hensyn til ændringer i lovgivningen og vil holde dig informeret, hvis der skulle ske ændringer i fremtiden i forhold til el-refusionen.
Når du indgår en serviceaftale med NapsPower og er blevet godkendt til el-refusion, bliver betalingen for serviceaftalen på 149 kr. pr. måned håndteret automatisk gennem Monta-appen. Det sikrer en nem og bekvem betalingsproces for dig.
Beløbet vil blive trukket automatisk hver måned, og det er også gennem Monta-appen, at du vil modtage din el-refusion.